Śniadanie z widokiem

    Od dawna nosiłam się z zamiarem uzupełnienia naszej strony www.toskania.org.pl o parę przepisów na włoskie potrawy. Lubię jeść i lubię gotować, eksperymentuję i wymyślam własne dania. Na co dzień bazuję na kuchni włoskiej, nie tylko z miłości do Italii, ale też z powodów czysto praktycznych: jestem wegetarianką (ok, semiwegetarianką, bo od czasu do czasu zjem rybę), a cucina italiana pozwala mi jeść różnorodnie, bez konieczności stosowania wyszukanych przypraw i drogich składników. Zwykle gotuję rzeczy proste, kieruję się własnym gustem i smakiem, dlatego często modyfikuję przepisy albo tylko inspiruję się danym pomysłem. Pracowałam we Włoszech w rodzinnej restauracyjce z kuchnią domową, więc miałam okazję podpatrzeć kilka prostych zasad, stosowanych przez włoskie mammy i poprawić jakość mojego gotowania.
Zapraszam
Anna

Śniadanie z widokiem na Materę, Włochy

2 komentarze:

  1. Zapowiada się smacznie, będę śledzić z pewnością!

    OdpowiedzUsuń
  2. ojejku jak tam pieknie!
    juz kiedys slyszałam o Materze.. musze tam zagoscic :)

    OdpowiedzUsuń